Zeyneppppp Rozalitam47 sosyal hizmetlere gidiyorsun formu dolduruyorsun ay sonu alınıyor pttden . Veya e devlet üzerinden banka kartına aktarabilirsin
naz-teke26 Eşim başvuruya gıttı birine eşime birine bana verdi süt parası eşime doğum banaydı galıba bana pttye yattı esıme karta yatmıştı ben 300 lıra gb bısey aldım
Benimdunyamm Rozalitam47 eşim kimlik çıkarttıktan sonra sosyal hizmetlere doğum belgesi vermiş sanırım
Zeyneppppp Lale2_3 süt parasini bende almadım SSK ya gitmem gerekiyormuş o evime uzaktı bebegimde küçük o yüzden gtmedim
naz-teke26 Acemianne04 hastane doğum belgesı veriyor onla oluyor sanırım hıc sormadım bıde kımlıklerınız yeterlı olur bence