Tam 1 ay önce oğlum da aynı şekilde çok kustu son yediklerimi sindirmemişti bile olduğu gibi çıkardı. Ben geç saatte çok yedi diye düşündüm önce yine de acile gittik serum filan taktılar biraz kendine geldi kusması geçti ama sonra ishali başladı. Onun peşine hepimiz aynı şekilde kusma ve ishal şeklinde hastalandık hatta ben 2 tane serum yedim bu sebepten. Viral bi hastalık bulaşmıştı. Siz de bende hiç vakit kaybetmeden götürün hastaneye bu yaşta bebeğin bu kadar kusması pek normal değil.