Mertpasa1
Olmuş olabilirsin canım bende 40ım çıkmadan adet oldum, kanama durunca eski adet döngümün olduğu tarihlerde tekrar kanamam başlamıştı. Muayeneye olduğumda büyük ihtimalle adet görüyorsun dedi doktor. Ve 3aydır düzenli adet oluyorum. Bu mümkün olan ama az görülen bir durummuş. Bende 2 aya kadar emzirdim.