Merhabalar yaklasik 1 haftadir bebegimize probiyotik kullaniyoruz yalniz kullandigimizdan beri bir garip oldu sistemi degisti cocugun. Normalde her gun 3-4 kez kaka yapardi simdi bir gun durup bir gun yapiyor ve yaptigi zaman da sirtina kadar yani icinde biriktirip oyle yapiyor. Probiyotigin etkisi mi bu yoksa buyuyor mu onun etkisi mi cozemedik surekli kiyafet yikamaktan gina geldi artik. Var mi benzer durum yasayan?