kivitoannesii 4 aylık bebeğim sürekli 5te uyanıyor bir daha uyumuyor nasıl gecikecek bu saat Allah aşkına biri söylesin mama içiyor doyuyor da 4:30 da içse bile 5 5:15 en geç ayakta akşama kadar zor yatırıyorum bir daha bu saati nasıl ileri çekebiliriz ya
findikbrnlu0_ kivitoannesii gündüz uykusu nasıl zaten 4. Ay uyku gerilemesi atak ayı yani şuan birşey yapsanız bile düzelceğini sanmıyorum
MommmyAS kivitoannesii aynı durumdayız 5.58 şuan saat ve yeni uyuttum kucağımda ama gaz sancısı geliyor herhalde
hayalperest2310 kivitoannesii aslında tamamen gündüz yapılan uyku saatiyle ilgili benim gündüz uyudu mu beste uyanır ve bizde dün uyuduğumuz için maalesef uyanığız
Funda_yakut kivitoannesii 4 ay 21 günden bildiriyorum sabah 05.40 da uyandık gündüz uykuları 20-30 dk arası gece saat başı uyanıyor atağın bitmesine 4 gün var tek umudum atak bitince düzelmesi 😓