Ayy bende 16 günlük anneyim. Benimde bebeğim sarılıktan küvezdw kaldı bir gece. Mama verdik sezeryan oldum sütüm 3 gün sonra geldi. Bebeğimi sadece anne sütü veriyorum ama benimki de 2 gündür uyumuyor sürekli arayış içinde, elini ağzına götürüp yalanıyor felan. Aç diyerek bende bu saat oldu emzirmek ile uğraşıyorum sorunumuz ortak demekki canım. Hastaneden çıkarken 2 saatte 1 emzir dediler uyumuyoruz ki iki saati hesaplayıp emzireyim birde emerken uyuyor tam alıp yatağa koyucam uyanıyor ve ağlıyor