begonvilhg Kızlar ne kullandıysam yemek lekelerini çıkaramıyorum. Lütfen bana önerir misiniz, gerçekten leke çıkaran bir ürün 🙏🏻
Deletedmom_112 begonvilhg domol leke çıkarıcı sprey kullanıyorum, eğer uzun süre kuruyan bir leke değilse çok güzel çıkarıyor
tupbebekannesi123 begonvilhg my rabbit toz leke çıkarıcı veya Homm bitkisel oxi ikisinde de mantık aynı leke çıkarıcıyı dökün üstüne kaynar su 3-4 saat bekleyin normal şekilde makinede yıkayın
begonvilhg Merveeemeeliss uykum kaçmıştı ve gercekten gece gece bunu düşündüm 😂 onu da denedim ama çıkmadı. Belki de birkaç kez deneyip yıkadım ve taze bir leke değildi ondan mi acaba.
begonvilhg Masalkusu bana da söylediler aldım ama çıkmadı yaa. Çok bekletiyor musunuz ya da makinada kaç derecede yıkıyorsunuz?
begonvilhg Erolunannesi onun tozunu bulamadım sıvı olanını aldım. Tozu ile sıcak suda mı bekletiyorsunuz?
Erolunannesi Deletedmom_112 kullanılıyor hatta üzerinde renklilerde de kullanılabilir, soldurmaz yazıyor. Ben de kullanıyorum renklilerde
Angelss12 begonvilhg vanish kosla canım ne kadar leke varsa çıkardı ben kıyafeti ıslatmadan direk lekenin üstüne döküyorum bir iki damla bir gece bekletiyorum sabaha kadar tertemiz oluyor sonra da atıyorum makineye
begonvilhg Angelss12 evde var ondan da. Hem daha pratik gibi direkt üzerine dök ve sabah yıka. Deneyeceğim çok teşekkürler 🙏🏻🥰