Hanımlar nolur bana yardımcı olun kızım bi kaç gün önce ateşlendi 3 gün ateşi sürdü ateş bitti bu seferde vücudu kızamık gibi kırmızı lekeler çıkardı ama sadece yanaklarında kollarında ve bacaklarında var
Devlete acile götürdüm kızamıktan şüphelendim doktor nezle olmuş vücudu döküntü yapıyor bir işlem yapmaya gerek yok dedi ağrı kesiciyle ateş düşürücü verdi bana çok saçma geldi nezle döküntüsünü ilk defa duydum
Şimdide lekeler gittikçe artıyor ve kolları ve bacakları ateş gibi anlına bakıyorum ateş yok ensesindede çok hafif var ama kolu ve bacağı yanıyor
Nedir bunun sebebi başından böyle birşey geçen varmı içim hiç rahat değil sanki birşeyler doğru gitmiyor gibi ya nolur yardımcı olun bana 🥹