Ozgezgozge canım dün sabaha doğru artık dayanamıyordum bebekte sadece memede uyuduğu için girdim yatağa eşime rica ettim köşeye kaydı bebeği yatırdım yan memeyi verdim öyle uyuya kaldık çok dikkat ettim tabi arada mizildanmasina uyandım pışpışladım geri uyudu sonra uyandırıp diğer yanıma aldım diğer göğsümle emzirdim uyudu yine sabah öğlene kadar böyle böyle uyuduk bebekle sadece bizim yanımızda bizim yatakta uyuyo ben sadece böyle bir çözüm buldum bide poposu sanki biraz kızarmıştı pudraladim belki o da rahatsız ediyordu onu pudralayinca biraz düzelmiş onu fark ettim bebeğin kendi yataginda bitane yumuşak yatak daha vardı onu kaldırdım şimdi arkasına yastık koydum önünde de küçük bir yastık koydum emzirip kendi yatağına biraktim şimdi o şekilde de uyuyo sanırım sert zemin olmasını ve kendini güvende hissetmek istediği için uyumuyodu ben bu şekilde çözüm buldum istersen sende dene belki işe yarar ha yanımda yatiramam korkuyorum dersen beşikte yaptığım düzenlemeyi deneyebilirsin ❤️