Merhaba hanımlar. Bebeğimin cuma günü kontrolü var hatta doktor kan tahlili isteyeceğini de söylemişti. Ancak korkum şu ki; ya hastaneden kızamık kaparsa 🙄 diğer hastalıkları da kapabilir ancak şu an kızamık salgını olması ve çok hızlı yayılması beni tedirgin ediyor. Hastaneye giderken sizin aldığınız ne gibi önlemler var?