Sevimliponcikk1 Oğlum 3 buçuk yaşında. 3 yaşından beri zorla gündüz uykusunu ite kaka yaptırmaya çalışıyorum. Uyuduğu günler güzel geçiyor, uyumayınca sabah 5 buçuk 6 da ayakta. Ve uyku eğitimi vermiştim 6 aylıktan beri kendi uyuyordu. Akşam 8 buçuk en geç saatiydi. Çok rahattık rutinlerimiz her şeyimiz düzenliydi. Ama bu 3 yaş psikolojik olarak da beden olarak da bitirdi bizi. Evin içinde her şeye hayır diyen bir çocuk var, uykuya da tabii ki hayır. İnanamıyorum artık nasıl bu hale geldi her şey. Hayal gücü inanılmaz gelişti birden. Sürekli anne bak orda canavar burda dinozor diye dolanıyor evde. TV de 2 yaşından sonra yarım saat, 3 yaşta 1 saat kadar izliyor. Hani takip de ediyorum ama yok. Sokakta çocuklardan duyuyormuş hep canavar falan.Kapı açık yatmak istiyor kalkıp duruyor korkuları başladı. Bir de yeni kardeş geldi 1 aylık bugün. Üstüne de o eklenince biz pert, gerisini anlatmayayım. Keşke hamileyken kreşe verseydim şimdi onu da yapamıyorum kaldık öyle bakalım. İnşallah geçici bir süreçtir, aşırı agresif hırçın bi çocuk oldu tanıyamıyorum resmen