Mervil Bizde de var ama bana düşme değil, aşırı sinir öfke ve memnun olmama. Babası eve gelince beni tanımaz, öğlen de işi düşmezse benle pek ilgilenmez 😅 bu da beni üzüyor, bağımsız bi birey gibi, keşke biraz anneci olsa diyorum🥲 kucağıma almama bile izin vermiyor çoğu zaman ve istemediği bir şeyler olursa yerden yere atıyor kendini. Umarım hemen geçer 🙏🏻