Kızlar merhaba 3 ay önce sezeryan oldum ama 4 gün kalaya kadar hiç bel ağrım falan olmadı ağrı da denilemez böyle hani yatarsınız üstünüz açık kalır da tutulursunuz ya hareket ettikçe acır belimin tam ortası öyle acıyı aabah bi kalkıyorum belim full tutulmuş gibi kımıldayamıyorum sonra gün içinde hareket ettikçe geçiyo ilk zamanlar askılıyla yatıyodum artık bu sıcakta uzun kolluyla yatıyorum ama yine aynı bu o bel ağrısı mı