2Melek--annesi Kizlar kızım 1 yasında yürüme meraklısı yalnız düşmesi popo üstüne düşmüyor direk kendini sırt üstü atiyor bu normal mi acaba korkuyorum kafasını çarpmasından sürekli peşindeyim Bu durumu yaşayan var mı acaba
2Melek--annesi Mavissssss neden böyle oluyor doktora sordunuz mu ben daha kontrole gitmedim gidince soylicem bende
Mavissssss 2Melek--annesi bu bir davranış biçimi dedi doktorumuz hastalık değil tutunmayı tercih etmiyor dedi
2Melek--annesi Mavissssss düzelir inşallah ya çok yorucu böyle birde sey dicem sizin bebiş kendiliğinden oturup kalkıyor mu 1yasindayiz kendisi yattığı yerden oturmuyor oturduğu yerden kendisi kalkamiyor hep destekle oluyor
Mavissssss 2Melek--annesi hayırrr bizimkisi de aynı doktorumuzun yanında gösterdim hatta biraz tembel dedi otururken de sadece tutunup kalkmak istiyor 🤭 özelden numaranızı yazarsanız daha net konuşabiliriz