Albet merhaba aynı durumu yaşadım. Benim bebeğim de 11 aylık. Mecburen hap kullandım. Ben ella içtim. 1 hafta emzirmemem gerekiyor. Sütümü sağıp atıyorum. Memeye çok düşkün oğlum, uykuya emerek geçer, biberon-emzik hiç bişey almaz. Bizim için ilk 3 gün çok zor oldu. 4.güne giriyoruz inşallah biraz daha kolaylaşır. Ben biberona mama yapıp veriyorum uykuya geçişte. Gün içinde de oyalıyorum ama gece uykusundan uyanmalara hala çözüm bulamadım. Omzumda uyutmaya çalışıyorum çok ağlıyor memeye doğru gidiyor. Zaten gece emmesini kesmek istiyordum sürekli uyanıp emiyor uyku kalitemiz düşüyor diye. Bu da vesile olur inşallah. Cumartesi günü ancak emzirmeye başlayabileceğim