Sunbaby26 bence doyuyorlar ya Allahın izniyle aç olsa durmaz bir bebek öyle düşünüyorum benim sağlık ocağındaki ebe bu bebek çok kilo almaz minyon olur dedi bir de hareketli mi bebeğiniz benimki 3 aylık ama eller kollar devamlı bisiklet çevirir gibi pır pır edip uçacak bir gün 😂😂 biz de her öğünde aynı mı yiyoruz canım çocuklar robot değil ki hep aynı içsin hepsi farklı bence içimizi ferah tutalım ama ana yüreği işte bir yandan da senin gibi düşünmeden edemiyorum, bir de bir yerde şey okumuştum meme zamanla bebeğe göre süt üretmeye alışır diye heralde öyle bir şey ama yinede kendime solgar brewerst aldım süt artıran deneyeceğim bakalım maksat içim rahat olsun