Kızlar kızım şuan 3 aylık geçen ay devlet hastanesinde ultrasona girdik ve sağ bacakta kalça çıkığı var gelevek ay tekrar bakılacak dediler bugün tekrar ultrasonla başka biri baktı ve geçen ay yanlışlık yapılmış sağda değil solda var dedi ve ortopediye yönlerdirdi bana sağ dendiği için sağ tarafına çok dikkat ediyordum yatırırken bile sağına değil soluna yatırmaya dikkat ediyodum bunları söyleyince bi sıkıntı olmaz sizin yaptığınız herhangi bişe etkilemez rahat olun zaten kalça çıkığı yok gelişim geriliği var dediler geçen ay kalça çıkığı var dediler bu ay böyle diyolar doktorun yanına çıktım doğru düzgün yüzümüze bile bakmadı ortopediye git dedi gönderdi hastaneye giderken çok ümitliydim çıkarken allak bullak çıktım