LavinAda aynı konu için uygulamaya girmiştim 16 aya günler kala kızıma noldu bilmiyorum 3,4 gündür okadar değişti ki çok üzülüyorum bu duruma normalde sakindi uykusu gelmediyse ve aç değilse asla ağlamayan bebek şimdi herşeye ağlar oldu sürekli sinirli yüzü hiç gülmüyor vuruyor kendini yerlere atıyor sürekli bir bağırma söylenme tanıyamıyorum artık hiç birşekilde mutlu olmuyor 2 yaş sendro diyecem ama daha cok var bukadar erken başlarmı bilmiyorum ama inşallah çabuk geçer çok yıpratıcı bir durum 😞