Merhaba annelerim, bebeğim 1 yaş 1 aylık ve tam 1.5 aydır her gün sadece bir iki çubuk kraker 5-6 kirazdan başka bir şey midesine girmedi diyebilirim( her şeyi ağzına alıp çiğneyip tukuruyor.) Midesine doğru düzgün bir şey girmedi. Saglikocagi kontrolünde yaklaşık 1 kilo kaybetmişti. Anne sütünü bıraktık fakat öncesinde başlamıştı bu iştahsızlık. Her yemeği, her tatlıyı yaptım diyebilirim. Ama yok. Ne yumurta yer ne süt içer ne de yoğurt yer. Kafayı yiyeceğim artık. Şuan diş de çıkartmıyor. Bir iştah şurubu tarzı bir öneriniz var mı ? Argavit focus kullanan var mı? Bir akraba önerdi fakat emin değilim.