Dygny23 Bebeğim 3 aylık. Sütümde azalma hissediyorum. Emerken çılgınca ağlıyor. En iyi süt arttırıcı önerileriniz nelerdir?
mommy_0920 Dygny23 gazı olduğu İÇİN ağlıyor olabilir canım çünkü memeyi hırçın bir şekilde çekiyorsa ayakları durmuyorsa büyük ihtimal gazdır
Gselenn Dygny23 su canım en büyük arttırıcı. Bol miktarda sıvı. Geri kalan hersey sütün kalitesini arttırır
Sunbaby26 Dygny23 Benimde 3 aylık bebeğim var bende azalma hissediyorum kontrol edebilmek için sağıp veriyorum Alkolsüz bira,humana anne çayı içiyorum bol su içiyorum az biraz artmaya başladı