Selamcanim Masal_07 her bebeğin gelişimi Farklıdır. Sıkmayın canınızı. Siz az az egzersiz yaptırın. Elbet durur. Sağlıkla büyüsün. ❤️
Didem0101 Masal_07 önüne renkli şeyler koymaya çalış canım sesler çıkar alkış çıngırak sesli renkli oyuncaklar falan benimki de sevmezdi zorla zorla yapa yapa süreyi uzattık 3.5 aylık şimdi bazen 1 dk zor duruyor bazen 5 dk durur yüz üstü
Nrgngr Masal_07 ilk başlar alışana kadar zorlayabilir piyanoyu oyun halısı bize çok yardımcı oldu bu konuda ilk 3 dk 5 dk diye diye alışıyorlar
Murbur Didem0101 kafasını kaldırması önemli değil mi benım bebişte göbeği kaldıeıyo kendini ittirito ama kafasını kaldırmıyo bizde tam 2 bucuk aylığız
Didem0101 Umaykizim19 iki kolundan tutup kaldırınca tam tutamadı doktor o yüzden mutlaka tummy time yap dedi ben de zorluyorum işin gerçeği iyice ağlayana kadar, ama çok şükür kucakta falan tutuyor kafasını
Didem0101 Murbur zamanla yapar ya kucağınızda kafasını dik tutuyorsa onu da yapar yavaş yavaş siz ama ısrarcı olun egzersize devam