Düşüncelerime engel olamıyorum doymuyor gibi hissediyorum. 25 Günlük kızım rahatlıkla günde 4 kakalı bez çıkarıyor bazen 5,6 bile oluyor. Kilo alımına da iyi dedi sağlık ocağı. 5 gün mama vermedim sırf kilosunda bir değişiklik olacak mı şüphe kalmasın içimde diye. 5 günde 300 gram artmış kilosu mama vermeden. Memenin ucunu sıkıyorum süt fışkırıyor. Ama şöyle bir şey var ki göğüslerim neredeyse hep yumuşak. Sadece 2,3 saat emzirmediğim zaman sertleşiyor biraz. Süre uzayınca daha fazla sertleşiyor tabi. Ama bebeğim sertleşmesine fırsat vermeden heppp devamlı emmek istiyor. 1 saat bile geçmesini bekleymiyor. Öyle olunca da yumuşak memede ne yutkunma sesi duyuyorum ne bişey. Bir ara denedim. Sadece tek göğsümle emzirdim birkaç defa üst üste. Diğeri sertleşti falan. Yumuşak olanla emzirirken yutkunma sesi gelmiyordu. Boş boş emzik gibi emiyordu. Diğer göğsüme aldım lıkır lıkır içti resmen çocuğum devamlı mı aç kalıyor o zaman diye düşünüyorum. Genelde duymuyorum çünkü yutkunmasını. O zaman nasıl kilo alıyor o zaman nasıl çiş kaka yapıyor anlamıyorum. Gün içinde 2 defa mama versem mamayı sindirene kadar göğüslerim sertleşir, içi süt dolar diyorum. Ama içime hiç sinmiyor hep emzirmek istiyorum mama kullanmak istemiyorum zorunda kalmadan. Sütüm yetmiyor mu ? Ya da az mı ? Ne yapmam gerekiyor ? Solgar kullanmaya başladım biraz etki eder gibi oldu ama bebeğim hiç fırsat vermiyor memenin dolmasına. Boş boş emiyor emdikçe de olan sütü de bitiriyor gibi hissediyorum bende. Bir de başkalarının kucağında çok rahat durabiliyor ama benim kucağımda çok huzursuz oluyor. Devamlı aranıyor ağzını açıyor emme hareketi yapıyor kafasını vuruyor falan. Süt kokusundan falan olabilir mi ? Bebeğime nasıl yetebilirim yardımcı olun lütfen. Neredeyse hiç kucağıma alıp şöyle güzelce bir sevemiyorum oynayamıyorum emzirmek dışında. Ben mi kuruntu yapıyorum ? Ama yutkunmuyor sütü içmiyor. Meme boş olduğu için saatlerce kalıyor. Meme sertleşince 10 dakika bile olmadan doyup bırakıyor. 😔