Kızlar bebeğim 11 ay 15 günlük şu ana kadar hiç emeklemedi. Bir yere tutunup kalkmıyor sadece ben elini tutunca kalkıyor . Koltuk kenarına koyunca duruyor ufak ufak adım da atıyo koltuğu tutunca . Birazcık kafama takıyorum açıkçası oturtuğum yerde öylece kalır ben kaldırmasam. Varmı bu durumu yaşayan. Sadece yaşayanlar yazsın lütfen ve sonucu nasıl ilerledi . 🙏🏻