Prenses_dzce ben tansiyondan dolayı çok tuzlu beslenmiyorum sağlıklı besleniyorum meyve yiyorum spinalden dolayı baş ağrım var doktorum çikolata ye dedi onu yiyorum sütüm vardı ama şunu söyliyim bugün kayınvalidem rica etti dut kurusu kaynatayım iç diye zaten sütüm var dedim ama kıramadım içtim ondan mı bilmiyorum akşam hep tişörtüm ıslandı süt çıkıyordu ama çok
Faydasını okumuştum ama bizzat şahit oldum
Bir de bol bol su içiyorum