Sebusebu annelik_delilik alması gerekir. Ek gıda reddi mi var emziriyor musun mama mı veriyorsun arttırman lazım
Balkabagi92 annelik_delilik şuan kaç kilo benim bebeğim de 6 ayn3 günlük doktor artık ayda 500gr ancak alır dedi ve Benin bebeğimde çok hareketli siz kaç kiloda kaldınız ki veya en son ne kadardı ki böyle düşünmenize sebep oldu
Gulseren44 annelik_delilik kizim 4.5 aylık onunda kilo alımı yavaşlamış sanırım çok hareket ve eli hep ağzında o yüzden mama veriyorum bnde .sanırım yavaşça kilo alımlarında azalck
Doga_sever Durdu derken? Nasil yani? Bir ayda en az 500 gr. Almasi beklenir. Eger bu rakamin altindaysa doymuyor anlamina gelir cogunlukla. Ve mama takviyesi yapilir.
annelik_delilik Sebusebu ek gıdayı deniyorm asla kabul etmiyor yutmakta istemiyoe emziriyorum şuanda sadece eskiden azda olsa kilo alıyordu şimdi durdu birden
annelik_delilik Balkabagi92 geçen ay kilo alımı yavaş ama yeni hareketlendigi için olabilir dediler ama bu ay hiç almadı kilo sütüm mü kalite olarak düştü ypksa yetmiyormu bilmiyorm bir en geç iki saatte bir emiyor bebegim aslında
Doga_sever annelik_delilik malesef baya az bu sayi. Neyle besleniyor. Huysuzlugu var mi buyuk ihtimalle doymuyor.
Nayino Benim bebeğim de 5. Ayından beri çok az kilo aliyor. 4 ayda anca 1 kilo almıştır. Çok hareket ediyorlar, dış çıkarıyorlar vs. Normal dedi hep çevrem kendi tecrübelerinden yola çıkarak.
annelik_delilik Nayino benm oğlumda diş çıkarıyor onun huzursuzlugu var sürekli ayakta durmak sürekli gezdirilmek istiyor acaba normlmi gerçekten yoksa açmı diyorum…çevremdekiler aç olsa şkinci memeye geçmek ister diyorlar oğlum birini emince ikinci gögsümü emmek istemiyor
Doga_sever annelik_delilik doymadigi icin emmek istiyor olabilir bu kadar kisa surede. Cis sayisi rengi nasil? Mamaya gecin siz doktorunuza sorarak.
annelik_delilik Doga_sever sadece anne sütü alıyor ek gıda denedm ama malesef yutmuyor ağlayıp çıkartıyor… geçen ay ilk defa alması gerekenden az alınca önemsememiştim ama bu ay almayınca üzüldüm diş çıkartıyor ve bu ara çok hareketli hep gezmek dokunmak ıstırmK istiyor
Doga_sever annelik_delilik bence doktorunuza danisin. Yani dis cikarma , etken olabilir ama bu aylarda kilo almayan bebeklerin dogrudan doymadigini soyluyor doktorlar. Benim bebegim 500 gr. Dan 20 gr. Eksik almisti 4. Ayinda. Onceki aylar hep bir kilo ve daha fazlasini alirdi. 20 gr. Eksik diye yani -480 gr. - yeterince doymuyor dedi iki ayri doktor. Cok az miktarda anne sutunun ustune mama takviyesi yap dediler. Tabi oglum hic kullanmadi. İstemedi.
annelik_delilik Doga_sever anladım çok teşekkür ederim yardımınız için sağlık ocağıyla görüşüyüm hem içimde rahat etsin gerekliyse bende başlarm mamaya böyle açmı kalıyo diye düşünmek çok yıpratıcı