ipeysi
Merhaba umarım mesajımı görürsünüz
oğlum 3,5 yaşında birkaç aydır başının döndüğünü söylüyo. Beyin mr çekilde ve eeg çekildi beyinde bir sorun epilepsi vs yok çok şükür. İşitme testi yapıldı bir sorun çıkmadı 2 farklı kbb’ye gittik sorun yok dedi
2 hafta önce kulağının ağrıdığını söyledi birkaç kez ve 2 gündür kulağında ses olduğunu söyleyip ağlıyor sizinle ayni hersey baş dönmesi kulak agrisi ve çınlamasi
siz çözüm bulabildiniz mi neden oldugu ortaya cikti mi bilgi verebilirseniz cok sevinirim