oğlum çok fazla haraketli ve 3 ana öğün yiyor tabağını bitirşyor kahvaltıda yumurta oeynir hurma veya meyve bir dilim ekmek yer öğlen çorba ekmek akşam etli yada kıymalı yemek yanına pilav makarna hangisi varsa ve yoğurt ama ara öğün istemiyor tabi aralarda meyve yer hurma yer kuru meyve yer ne bulursada yer aynı zamanda kilo almıyor nedense 11 kiloydu memeyi bıraktık bir ay oldu 10.500 olmuş üzüldüm yani normalmidir sizce bu arada oğlum hiç oturmaz :(