Merhaba iyi akşamlar kızım 2 buçuk yaşında pfapa hastası (ateşli atak) 15 günde bir geliyor atağı. İlk doğduğun da bir aylıkken enfeksiyon kapıp,ateşi çıktı yoğun bakıma yattı 10 gün ayrı kaldı çok zor geçmişti benim için psikolojik olarak. Ogün bu gündür kızım her ateşlendiğinde ellerim buz gibi oluyor korkudan titremeye başlıyorum bunun adı nedir panik atakmı, bunu yenmek için psikiyatriye gitmelimiyim?