Kızlar bebişler bezi bıraktıktan sonra külodun üstüne zıbın mı giydirdiniz yoksa atlet mi ?
Kbryyy atlet daha pratik oluyor. Ben atlet giydiriyorum
Kbryyy atlet baksır
Kbryyy zıbın giydirirsen kaçırırsa zıbını da ıslanır ben atlet giydiriyorum
Kbryyy atlet giydirdim
Pamukannesi58 kaç ayda bezi bıraktınız acaba
Kbryyy alışması 6-7 ayı buldu diyebilirim
Atlet daha rahat oluyor. Artık zıbın giyilmiyo hatta daha sonraları da