gozdem üst sınır 7.500 kilo olarak biliyorum ayrıca bu aylardan sonra fazla kilo almazlar hareketlendikleri icin. Ayrıca her mama ile büyüyen bebeğin obez olacak diye bisey yok sağlığı yerindeyse dert etmeyin bence yürümeye başladıkları zaman dis zamanı zaten kilo veriyorlar