Sonundabende12 10 güne kadar normal demişlerde ek gıda almaya başlamadan önce böyle , ek gıda az yada çok almaya başladığında en kötü 3 gün yapmayabilir yapmıyorsa kabızdır ama çocuğun huzurlu mu buda çok önemli bizde aynı şeyi yaşadık bu yğzden bu kadar net konuşuyorum ilk ek gıdaya geçtiğimizde çok çok az yemesşne rağmen kabız oldu 3. Gün ağlayarak 1 parça yaptı katıydı direk anladım acile götürdüm lavman yapıldı bellere kadar yaptı afedersin ama ağlaya ağlaya :( sonra uzun bi dönem her gün lifli şeyler yedirdim kayısı suyu içirdim hiç kabız olmasına müsade etmedim yani bence çocuk normalden farklıysa yarın götürün doktora