Eflnkdr bende 1 ile başladım ilk zamanlar nerdeyse her mamadan sonra kaka yapıyordu şimdi de yapıyor 3 mama sonra felan şöyle dene mesela RP 2 de sadece 8 ölçek var ben öyle yapmıyorum çünkü asla yemiyor bunu 2 ye bölüyorum yani 120 ye 4 ölçek mama koyuyorum kıvamı daha sulu olduğu için yiyor sonrasında çorba ve meyvelerle destekliyorum birde olduğu kadar emziriyorum kakası yediği yemeklere göre değişiyor kokuya gelince felaket 😩 ek gıdadan dolayı kesinlikle yani telaşlanmana hiç gerek yok