?
gozdem ben gayet memnunum herhangi bi akıtma olmadı hatta büyük boyunu aldım
gozdem hayir akitmiyor kapagi guzelce takarsan iki boyunuda kullaniyoruz
gozdem Ben set olarak aldım 2 küçük 2 büyük çok memnunum
Bende onu kullaniyorum hic bi sekilde akitmiyor
Hayır kesinlikle memnumun bende
İki boyutuda kullanıyorum hiç akıtma olmadı