Merve1650 ben 1.5 aydan sonra kendisi ne zaman uyanırsa o zaman verdim memeyi. Kendi uyanıyor zaten. İlk kipirdanisini duyduğum an kalkıyordum, ağlamasına izin vermiyordum emip sonra uykuya devam ediyordu. Başta bende aç kalmasın deyip sürekli uyandırıyordum ama baktım ki uykusu bölünüyor ellemedim. Şuanda akşam 11 gibi emer her sabah muhakkak 4.30/ 5.00 arası uyanır 🌼 altinida kaka.yaomadigi sürece değişmiyorum