Bebegim küçücük bebekken den beri robot supurgeden korkuyor çalışmadıkca problem olmuyor. Oda bu ara kafayı yedi kendi kendine dolaşmaya çıkıyor kızımda korktu o sırada camasir makinesi de sıkma yapıyordu sanırım o yüzden de makineden de korktu derken deniz korkusu başladı yanina gitmeyi bırakın gözlerini açmıyor bile sarılıyorum yanında olduğumu söylüyorum ve ısrarcı olmuyorum derken banyo korkusu başladı onu atlattık tam rahatız derken arkadaşının ayağında ki ışıklı ayakkabıdan korktu sesli oynayan ördek oyuncaktan ve taklit yapan şu kaktüs varya ondan da korktu bide yetmezmiş gibi kedi fazla mirladi diye ondan da korktu gerçekten artık çok yoruyor bu korkuları. Camasir makinesi mutfakta ne kendi giriyor ne beni sokuyor mutfağa önerileriniz var mi? Sizinde böyle olup geçen var mi ? Yarin pedagog randevum var. Bakalim neler diyecek…