Merhaba Mayıs başında 32+0da doğum iznine ayrıldım raporumu iş yerine verdim 37+0 yani bu ayın 13ünde doğum yaptım
Tekrar doğum yaptığıma dair bir belge vermem gerekiyor mu sistemde görünür mü bilenler yardımcı olursa çok sevinirim🤗
Bir de bu sene alan var mı ne kadar oluyor onu merak ediyorum
Şubatta zam geldi asgariye ben Mayısta ayrıldım izne sanırım 2023 üzerinden alırım değil mi?