Büyğk kutlamalara konseptlerde gerke yok diye düşünüyorum. Zaten anlamayacak kalabalıktan bunalacak ağlayacak vs. Çekirdek aile olrak anısı kalacak bir fotoğraflık yeterli bence. Doğum gününe harcayacağınız parayı altın alsanız 2-3 aya kârlı çıkarsınıx. Size de bol yere yorucu masraflı iş olacak. Instagramda gösteriş için bu kadar paylaşıldığını düşünüyorum çocukla, anısı kalmasıyla hiç ilgisi yok bence.