Ahmetarasmom Kızlar merhaba 10 aylık kızım var yarın anestezili mr çekilecek doğuştan sekral gamzesi var çektiren bu durumu yaşayan var mı aranızda nasıl bi yol izlediniz biraz korkuyorum açıkçası
Mertbabyy Ahmetarasmom bizde de var ondan ama dr gösterdiğimde bi sorun olmaz bu büyüdükçe geçer demişti siz neden emar falan çektiriyorsunuz acaba şuan tedirgin oldum başka dr daha mı göstersem acaba