Kızım 11 buçuk aylık yaşına girmesine 9 gün kaldı. Ama ek gıdayı tüketmeyi çok istemiyor. Günde 5-6 kaşık anca. Su desen su konusunda da çok zorlanıyorum içmiyor 3 farklı suluk var ama hiçbiriyle içmedi içerse kaşıkla veriyorum olmazsa oda yok. Napcam bilmiyorum sizler nasıl alıştırdınız ek gıdaya besin reddi yaşanmamasına.