Kızlar temmuz ayında doğurdum , doğumdan 2 ay sonra hastalandım o hastalığımın üstünden 11 gün geçti yine 3 gün kadar adet oldum .takvimde bu ayın başında hastalanacağım gözüküyor 6 gün gecikti . İlk zamanlar düzensiz gelir diyorlar ama doktordan randevu aldım gidicem siz ne diyorsunuz