Pinar19Elif sizi bununla ilgili açtığım postuma etiketledim, orda uzun uzun anlattım size de faydası olur umarım. Zeytinyağıda aslında asitli oldugu için fazla kullanımı iyi değil atopi ve egzama için. Yani benim oğlumda ters tepki göstermişti ama siz yine de doktorunuz dediği için deneyin isterseniz, sizde de ters bişey olursa kullanmayı bırakırsanız. Şampuan olarak mustelanın şampuanını deneyebilirsiniz, nemlendirici olarakta la Roche posay lipikar baum siciense, mustela ve bioderma atoderm kullanabilirsiniz. Hangisi en iyi gelirse onla devam edersiniz. Vücuduna yağlardan ziyade atopicontrol nemlendiricileri kullanırsanız daha iyi olur. Tecrübeyle sabit bu yağ hakkında söylediklerim. Çok geçmiş olsun güzel yavrunuza🙏🌸