İyi geceler oğlum 16 aylık doğduğundan beri bakımını tek yapıyorum eşim yoğun çalışıyor çok fazla vakit geçiremiyorlar o sebeple midir bilmiyorum ama bana aşırı düşkün anne anne diyerek bütün gün eteklerimde geziyor asla yanımdan ayrılmıyor geçici bir süreç midir yoksa farklı bişey mi fikir verirseniz çok sevinirim okuduğunuz için teşekkürler