Resimlerde gördüğünüzden çok daha canlı çok daha güzeller gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz tek tek fiyat sormayın lütfen ihtiyacınız varsa ve maddiyatınız iyi değilse gönlünüzden ne koparsa verirsiniz ve dediğim gibi kessinlikle resimlerde göründüğü gibi değil daha canlı daha güzeller bebekler çabuk büyüyor zaten o yüzden de elbiseler hep yeni kalıyor