D0-2023dmb ben bebelacı geç bebelac lf kullandım 6. Aya kadar ona rağmen bebeğimin kilo alması o kadar iyiydi ki sürekli ebeler sütün yarıyor baya emiyor değil mi diyorlardı, gelişimin çoğu bebek ve genetiğiyle alakalı bence, mama vs de önemli tabi ama içerik olarak ben bebelactan memnundum 7. Aydan beri de aptamil kullanıyorum