KubraaAlpArlan biz 7,5 aylıkken almıştık eğitim. Normalde ayakta sallanarak uyuyordu. Bizim gündüz uykularımız sıkıntılıydı sık sık az az uyurdu bütün gün sallama uyutma çabasıyla geçiyordu. Gece uykumuz güzeldi beslenme harici kalkmazdı. Eğitim aldık iyi ki de almışız diyorum. Şimdi kendi uyuyor uzun uzun maşallah. 14 ay 6 günlük şu an. Diş döneminde bile gece uyanmaları olmadı. Uykusunda ağladı geri uyudu hep bu şekilde oldu. Şimdi büyüdüğü için algıları açıldı yabancı bir eve gittiğimizde ortam farklı geldiği için uyumak istemiyor karıştırmak istiyor ama orda da 5 dk ayağımda sallayıp yatırıyorum sorun olmuyor hiç. Çok nadir salladığım için alışmıyor. Annemlerin veya kayınvalidemlerin evini bildiği için yattığı yer belli olduğu için oralarda sallamıyorum hiç. Yatırıyorum uyuyunca yanından çıkıyorum. Eğer eğitim almak istiyorsanız tam ideal aylardasınız. Büyüdükçe daha da zor olabiliyor uyutması. Biz Burcu hanımdan aldık melek_uykuda instagram hesabı ben memnun kaldım