bundan 3 yıl önce kadar tıbbi sekreterlik bölümüne başladım bitirmek nasip olmadı kaydımı falan sildirdim şimdi tekrar hazırlanmak istiyorum üniversiteye açık öğretimden 2 yıl çocuk gelişimi yada tıbbi sekreterlik istiyorum
size sorum şu;
ben Kastamonuda oturuyorum olduda başka bir şehirde okul kazandım sınavları o şehirde mi vermem gerekiyor yoksa ikametime yakın okullarda mi vermem gerekir çünkü Kastamonu yada Karabük dışında bir yere gidemem ona göre belirlicem
umarım anlatabilmisimdir🙏