Arkadaşlar iki göğsümüde veriyorum eşit şekilde fakat sol göğsüm mastıt oldu bı defa o zaman daha çok soldan emzirdim sonra sağ göğsümde sütüm kesilecek gibi oldu çocuk artık memeye gelince ağlıyordu süt gelmiyordu bı şekilde durumu bikac hafta içinde yeşillik vs yiyerek düzelttim ama şimdi iki göğsüm arasında fark var sol göğsüm doluyor hissediyorum sertleşme bile oluyor ama sağ göğsümde süt olmasına rağmen hep yumuşak ve küçük iki göğüs arasında da beden olarak neredeyse fark var gözle görülür şekilde bu durumu yaşayan var mı ve ileride sütten kesince tekrar ikisi eşitleniyor mu bunun için napmak lazım yada Dr a gidiliyorsa hangi bölüme gidilir tecrübelerinizi bilgilerinizi paylaşabilir misiniz lütfen bu durum canımı çok sıkıyor