Nursedacal 1 aylık bebeklerinize d vitamini günde kav damla kullanıyorsunuz bana eczacı 1 damla dedii dr bisey dememişti internette 3 damla gibi bisey gördüm.
ShuraMeyra Nursedacal valla ben veriyom bi kac damla😝 3 damla duydum bende ama her markanin icerisindeki d vitamini orani farkli. Ocean da 1 damla yaziyo onu bende anlamadim. Demekki icindeki orani yuksek zaten yaz ayindayiz ne yaziyorsa onu verin bence fazla vermeyin