Gmzeycl Bebegimin kilosu biraz geride sma optipro iyi dendi siz neler kullandiniz sma optipro kullananlar yazabilirmi kizlar
yagmurkokusu_ Gmzeycl 2 3 gündür bebelac gold a geçtik deniyoruz sma optipro dan kilo aşımı 20 gram 2 ayda toplam zaten severek içmiyor az az yapıyorum sık veriyorum ama maalesef çok üzülüyorum zaten ek gıdamızda başarılı değil.
kizinaasikbiranne Gmzeycl Ben kullanıyorum hala gayet iyi 😊 gaz yapmıyor yedikçe rahatlatıyor güzel uyku veriyor iyi besliyor falan 🙈 bence kullanmalısınız 🙈
Ayisigi45 Aslkryln bizde 2 gündür veriyoruz benide emiyor bebeğim ama 2 gündür kullandığından beri kaka asla yapmadı siz öyle mi
ArvenMom Gmzeycl sma optipro nasıl bilmiyorum biz comfort kullanıyoruz severek içiyo kilo alımı iyi sma için iyi diyorlar kilo alımı konusunda da memnun olan anne çok
kizinaasikbiranne kizinaasikbiranne şöyle söyleyeyim benim bebeğim 8 aylık doğdu 2460 gr’dı sütüm yok yani gelmedi başından beri 😞 ben hep SMA Optipro kullandım, şu an 5 aylık olmamıza 10 gün var ve 6700 gr sence de ilerleme gayet iyi değil mi? 🙈🙈
Gulhansahin Gmzeycl merhaba, bebeğim doğduğundan beri sma optipro kullanıyoruz. 4 kilo doğdu sütüm olmadığı için çok kilo kaybetti 3500 gr a düştü. 4. Ayında kilosu 8500 gr dı. Kilo alımı gayet iyi ve gaz kusma vs hiç sorun yaşamadık.
Adenveannesi Gmzeycl 6 aylık kızıma doğduğundan beri kullanıyorum şuan 8 kilo gayet iyi başka mama yemiyor bende çok memnunum kabızlık gaz hiçbirşey yapmadı
yagmurkokusu_ Yagmur988 bu ay bakacağız eğer olursa olmazsa hipp de düşünüyorum similac baktık aptamil çok huzursuz ediyor mesela ona göre sma optipro içse canım yanmayacak çok mama dökmek zorunda kalıyorum. Birde içtiği cc 120 ayına göre düşük
Yagmur988 yagmurkokusu_ Ona şükür benimki mama reddi yapıyor hiç bı mamayı kabul etmiyor sadece uykuda 😭
Dhgul Yagmur988 sizinle aynı şeyi yaşıyorum çok yorucu bir süreç sütüm az olduğu için takviyeye basladik asla biberonu mamayı kabul etmiyor uyutup hemen mamasını hazirlayip veriyorum bazen iciyo bazen icmiyo ama sütüm de yetmiyo bu ay sadece 400 Gr almış
Melis1706 Gmzeycl ben kullaniyorum her ay almasi gereken kilo araliginda aldi hep hic fazla oyle abarti almadi