İyi geceler herkese… Kızım 13 aylık olmak üzere. 1. Yaş gününden sonra güncelleme geldi resmen. Özellikle bir haftadır çok bariz bir şekilde sürekli bir ağlanma, kendini yere atma bir memnuniyetsizlik. Beni istemiyor resmen. Babası ya da başkası olunca bu halleri gidiyor sanki. Melek gibi sessiz sakin kızım gitti yerine huysuz geldi. Yeni yeni yürümeye çalışıyor acaba ondan mı..Geçer mi bu durum bu aylarda olup böyle bir güncelleme alan var mı 🙏